Torsdag

          Publicerad 2008-05-21, 23:38:36 / ♥ Dagbok
Imorgon är det Torsdag, prov i Staden och Framtiden. Har typ bott i häftet och ändå känns det inte som om att man kan det ;/ Det är så otroligt mycket och mycket som är likt. Det finns som inget som skiljer allt åt så att man kan lära sig det. Det får gå som det går, kan ju inte göra annat än mitt bästa ;/

Säger som Emma, de som läser min blogg kan gärna lämna en kommentar :) nu skriver ju inte jag om så intressanta grejer men det är ändå roligt att få kommentarer :) Ganska många som läser så någon borde ju orka skriva ;/ tycker då jag! ;)

Vet inte om jag ska låna bilen imorgon, kan vara skönt att åka buss också men jag slutar tidigt imorgon så det känns bra att få komma hem lite tidigare. Även om jag tar bilen så kommer jag att åka härifrån vid 8, har egentligen sovmorgon men det skiter jag i. Ska sätta mig och gå igenom häftet till provet igen.

Morsdag snart, skulle betala presenten som jag beställde men det gick som inte ;/ så får göra det imorgon. Det var en jättegullig bok, "Till mamma" där man kan skriva gamla minnen, hopp för framtiden osv. En personlig present. Tycker det är roligare med sådana än att köpa något som man skulle kunna ge till vem som helst. Sen är det ju kul i sig för oss barn att skriva in roliga minnen från våran tid med mamma :)



Har dessutom varit ute och joggat idag. Blev så less på pluggandet, kände mig riktigt trött i huvudet efter att ha pluggat sedan jag klev upp att jag, klockan tio på kvällen, tog på mig joggingskorna och började springa. Trodde jag skulle ha världens sämsta kondis, men det gick bra. Inte bäst men bra :P vad mer kan man färvänta sig av någon som knappt har rört på sig på år ;/ måste bli ändring på det. Speciellt då det är sommar snart och ma har köpt ny bikini.
Alldeles gul (ser mycket brunare ut än vad jag är, bra tips; ha mer gult om ni vill se brun ut), ser ut som om att den är broderad, en knyttrekantsbikini, precis som jag vill ha som. SUPERNÖJD! Har aldrig riktigt tyckt om de jag köpt men denna tycker jag om :)
sitter perfekt också, vilket var tur.





Nej, nu ska jag återgå till pluggandet ;/

pusshej!

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Ida säger:
    2008-05-22 | 14:52:30

Hey cilla!
Var har du hittat "lilla boken till mamma" den verkar gullig.


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0