Då mår jag som bäst...

          Publicerad 2008-11-06, 10:48:20 / ♥ Dagbok
Då du är vid min sida, det går inte att förklara vad jag känner, det är sjukt och unikt, sjukt unikt ;)
Hade velat skriva så mycket mer men kan inte och vill inte :)

Idag ska jag på jobbet, än fast hostan än värre idag. Hade inte varit några problem att gå på jobbet om man bara satt ner hela dagarna, dock är ju ute och springer och sitter i drag hela eftermiddagen så det skulle inte förvåna mig att jag är döendes sjuk ihelgen.

Men, men, vad gör det. Då får jag iaf ligga och må dåligt utan dåligt samvete. Nej, nu ska jag klä mig och sen ska mamma få köra ner mig.

pusshej!

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Emma säger:
    2008-11-06 | 16:54:39

nä ;p bara lite :D

va gör du nu? när ska vi träffas? :)


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0