Hallo!

          Publicerad 2008-11-24, 19:05:36 / ♥ Dagbok
Det var denna helvetiska måndag, seriöst, måndagar är skit. Det är så grymt mycket med reklam så att jag vill bara hoppa i sjön :P Men, jag överlevde dagen, tog inte livet av mig. Dock blev det övertid men vafan.

Imorgon jobbar jag bara förmiddag vilken känns super. Sedan ska jag slappa och sen blir det dejt med Vicky :) Älskis!

Skar mig på ett kuvert idag när jag skulle slicka igen det, gör så ont när man skär sig eller får spruckna läppar. Speciellt på vintern. Huvva!

Märker att jag egentligen inte har mycket att skriva. Hade för mig att jag hade värsta grejen att skriva men återkommer väl då jag har kommit på det :)

pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0