Hej!

          Publicerad 2008-11-04, 14:55:38 / ♥ Dagbok
Förkyld och i behöv av en bil. Måste fan ha en bil om mina planer för framtiden ska kunna klaffa. Men det tycks gå ganska dåligt. Vettefan vad som är värt att ha som bil, dock antar jag att jag inte kan vara allt för kräsen heller.

Har jävligt ont i huvudet, halsen och sen har jag feber. Känns jättetungt att inte kunna jobba, sista månaden, sista tillfället att kunna samla in oengar. Vet inte om jag måste gå imorgon ändå även fast jag har feber. Måste ha pengarna. SUCK!
Inte som att få vanlig harmlös frånvaro inte! Men vad ska man göra, är man sjuk så är man, men nog känns det i plånboken! :/

yeye, ska gå och hälla i mig vatten, dricka mycket är rbra.

pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0