Konstigt och jobbigt

          Publicerad 2008-11-11, 13:38:46 / ♥ Böcker & Film
Är trött hela tiden, vet inte om S ligger och sparkar mig om nätterna eller vad det är så att jag inte kan sova :P någonting är det iaf för jag blir aldrig riktigt pigg och känner mig utvilad. Hoppas det vänder.

Måste göra ett cv idag också. Har väntat med det påtok på länge, har varit så trött den senaste tiden att det är sjukt.

Nej, har så fruktansvärt ont i huvudet, ska lägga mig och mysa i sängen.

Pusshej!

btw, S och jag såg en bra film igår, The Happening, samma person som gjort signs och sjätte sinnet. Det dög iaf att se och med tanke på att S inte somnade innan slutet så måste det ju betyda någonting :P Vi har inte sett en enda film de sista veckorna som han inte har somnat till :P Sötnöten!

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Andrea säger:
    2008-11-11 | 16:26:57

Jag har också sett the happening, jättebra juue :D


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0