Lite galet kanske! ;)

          Publicerad 2008-11-15, 21:08:55 / ♥ Dagbok
Satt och spelade, hade kommit riktigt långt och sen körde jag ner hela syskonskaran (som är så ofantligt stor, lät det som :P dock bara två) med respektive och när jag kom tillbaka hade pappa (förmodligen) stängt ner allt. Har jag rätt i att han inte är så teknisk så har han nog inte sparat någonting av det jag gjorde heller. Roligt, galet roligt. :P
Så, jag ger upp att spela för ett tag, ska sätta mig och se en bra film, äta godis och dricka vin. Det känns som mest lockande nu. Dessutom helt själv, vilket jag inte alls har någonting emot. Man få lära sig att acceptera saker då de ändå inte kan ändras. Varför sörja det som är oföränderligt? (fattas bara någon som säger "men Cilla, ditt liv är så bra och du borde vara glad över att du har fått som du ville blablabla." Har inte fått som jag velat, hälften har jag fått men resten då?)

Ska sätta min plan i verket, eller hur man nu brukar säga.

Pusshej!
och välkommen att lyckas, någon jävla gång. Det är väl ändå på tiden nu, eller hur?!!!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0