Lördagkvällen lidet mot sitt slut

          Publicerad 2008-11-09, 00:28:52 / ♥ Dagbok
Och innan man vet ordet av det så är det söndag och då bara en dag kvar tills det är måndag :P visst är det hemskt vad tiden går snabbt.

Nyss kollat på en skräckis ikväll, dock slutade den typ lyckligt, Timber falls, nästan iaf men ni får se den om ni vill veta vad jag syftar på. Sparade en annan film till imorgon då söt är här. Han kommer inte komma förrän tidigt på morgonen, med nybilen ;) Saken han!

Ska lägga mig i sängen nu och sova, klockan är fan mycket ( oj vad gammal jag låter ;) ), ska bli så skönt att få sova, dock bättre då söt ligger bredvid mig.

Godnatt folket!
Pusshej!

Kommentarer
2 KOMMENTARER   


Ida säger:
    2008-11-09 | 10:48:57

Ja, visst går helgen fort? man hinner knappt vara med. vad har du gjort i helgen då? :)

Emma säger:
    2008-11-09 | 10:50:27

Jag kommer nog åka hem varje helg om inget oväntat dyker upp.


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0