Åh, duktiga Cilla idag

          Publicerad 2008-10-10, 19:13:49 / ♥ Dagbok
Ja, idag har jag varit otroligt duktig :D Jag har tömt hela min säng på allt som man kan tvätta och håller just nu på att tvätta det och det känns så bra. Håller även på att tvätta det som jag har över fotöljen och även alla kuddar. Känner mig så stolt. Ska snart börja städa resten av rummet innan idol :) känns så bra då man få sånt som borde göras gjort.

Har även fixat bilder till designen och har skickat dem till Petra som ska fixa min design. Hon är superduktig och vet att det kommer bli bra 

Tror jag inte ska tänka så mycket på ihelgen, mest tänka på att Julia snart kommer hem igen och att mitt liv faktiskt kommer få större mening. Orka sitta hemma varje kväll.

Yeye, faktiskt så är jag egentligen på riktigt dåligt humör, tycker synd om de som är i min närhet och tur att det inte är något som märks genom skärmen för då skulle jag tycka synd om er också.

Nu ska jag gå och städa, har nästan blivit ett städfreak! ;P

pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0