Hej hopp!

          Publicerad 2008-10-21, 14:00:02 / ♥ Dagbok
Lämnat bmwn i Hoting nu, typ kvart i fem får jag veta hur allvarligt det var. Tack Julia och Dirk som skjutsade mig. Håller tummarna nu för att det inte ska vara allvarligt så att vi kan ta den bilen ihelgen.

Ja, annars är det perfa med mig, har fått mina kläder så ska väl testa allt det ikväll :) Tror jag ska se lite andra avenyn och sen slumra ett tag, sov inte mycket inatt. Dock var S jättesöt och mysig, älskar då han sover, det är tyst och lugnt (haha) och mysigt med hans lugna och otroligt varma kropp mot ens egen.

Där tog det slut på saker att skriva om. Ha en bra dag.!

puss
hej!

Kommentarer
2 KOMMENTARER   


emma säger:
    2008-10-21 | 14:05:55

Jo men vi lär nog va en sväng i dorotea också!

Emma säger:
    2008-10-22 | 14:34:37

Ingen dag bestämt. Beror på när mamma har tid :)


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0