Inspiration tack!

          Publicerad 2008-10-15, 20:35:17 / ♥ Dagbok
Ja, har märkt att efter att man har slutat skolan så försvinner det mesta man har lärt sig, vilket ger mig lite panik. Hur ska jag då kunna jobba i typ ett år och sedan gå tillbaka till skolan? PaniK!

Sedan önska jag verkligen att jag hade något i mitt liv som jag brann för att berätta om varje dag. Men nu händer det inte så mycket i mitt liv, kan knappt med bloggen, vet inte ens hur man länkar till saker och ting. Sugigare än så kan man ju inte bli.

Har iaf kört bmwn idag, den mår bra även fast den har haft det lite tufft. Läcka på två ställen, dock fixade S den större läckan så nu kan man iaf köra han. Ska testa att köra han till Vilhelmina imorgon, tar med mig två flaskor med vatten+glykol så att stackarn inte kokar sönder bara för att jag ska testa han på riktigt.
Kommer inte bli roligt att måsta skicka in han heller, S kunde ha fixat det men det kommer ta en sådan lång tid då man måste riva i princip hela motorn för att komma åt andra läckan (som för övrigt knappt kan kallas för läcka då det är så lite).

Känns ändå ljust då man snart får lön, älskar lönetider. Dock är jag inte så duktig på att spara, borde bli bättre på det. Dock är det svårt då man inte har en sådan gigantisk lön som vissa andra redan har. Sen då man mår som man mår orkar man inte riktigt ta på sig för mycket på hotellet heller då mor ber mig men jag gör så gott jag kan samtidigt som jag försöker lyssna till min kropp.

Måste bränna en skiva till imorgon också, annars kommer jag avlida i bilen. Har noll bra musik i bilen. Eftersom att den har stått i S garage i över en och en halv månad så är musiken inte så uppdaterad.

Jaja, slutpladdrat. Ska förbereda mig för Greys, äntligen!

pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0