Måndag

          Publicerad 2008-10-20, 22:00:34 / ♥ Dagbok
Denna måndag sög, riktigt hårt. Mycket post, för mycket alltså.
Sen försvann vattnet här. Någon mupp grävde sönder en ledning så var tvungen att åka hem till farmor för att duscha, lyckat.
Blev kvar där alldeles för länge, så måste dammsuga nu, vilket jag inte är så pepp på. Förmodligen inte min mamma heller som ligger och sover ;)

Men annars så är det toppen bra, förutom att jag har huvudvärk.
Nej, ska börja dammsuga och lägga mig i sängen och sova, med S!!!

Plus att Anna, vi hade jävligt skoj i Stockholm ändå :D


Pusshej!!!

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Emma säger:
    2008-10-21 | 08:58:57

Min glada blogg som inte är så glad längre ;P jag och mamma kommer nog fara åt dorotea någon dag när jag är ledig för att hälsa på moster lotta men då kan vi ju träffas också :)


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0