Onsdag

          Publicerad 2008-10-22, 14:53:33 / ♥ Dagbok
Här planeras det för fullt. Denna helg kommer slå allt som jag någonsin har varit med om för denna helg kommer bli den roligaste jag har varit med om :)

Vill beställa kläder, behöver kläder.Beroende på hur stor lön jag får så kommer jag nog klicka hem lite :) Måste ha, är så klälös som man kan bli :/

Ja, vad händer mer då. Inte mycket alls. Dock är det skönt. Jobbar fulla dagar nu på torsdag och fredag, känns inte alls kul eftersom att det kommer vara dömycket imorgon. Kommer nog förmodligen måsta jobba över imorgon. Inte så roligt alls :S

Återkommer, förmodligen! ;P

pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0