*PIIIIIP* *PIIIIP*

          Publicerad 2008-10-09, 17:20:37 / ♥ Dagbok
Och inte pip som en mus säger utan det där var de värsta svordomar jag kunde komma på. Har två problem;

1. Är så överkänslig antagligen för att jag har pms och sån skit

2. Detta leder då till att jag lipar för minsta lilla. Men nu är det en jävligt bra anledning till det, då jag skulle fixa bilder till designen och så funkar inte skivan. Detta är inte vilken skiva som helst, utan skivan med alla bilder från balen och studenten. De viktigaste dagarna i mitt liv, balen som var den mest underbaraste dagen i mitt liv. Det gör rent ut sagt av ont i mig och tårarna bara flödar. Vad fan ska jag göra? Jag måste ju komma åt dom, annars dör jag. Jag har inga fler kopior av dessa bilder. Kunde rädda sju stycken innan hela alltet lagga sönder. Men sju kort?! Och dessutom, som toppen på i:et, så ser både Sammy och jag cp ut på hälften av dom eftersom att vi gör en massa miner och skit (vilket var lite roligt dock)

Helvete, vad ska ja ta mig till?!

HJÄLP!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0