Postis fortfarande

          Publicerad 2008-10-08, 16:48:09 / ♥ Dagbok
Har inte hunnit ta av mig jobbkläderna än så här sitter jag och är postis fortfarande. Ska snart slänga mig in i duschen, fan vad skönt. Ledig nu hela resten av veckan, har dock en massa ärenden att gå så det passar bra.

Har inte hänt så mycket denna vecka, väntar spänt tills jag får prata med Julia. Hon har alltid något nytt att berätta och denna gång känns det som om att det är något utöver det vanliga.

Så, kanske mitt liv får lite mer mening i denna lilla håla. Skulle sitta fint med lite mer nytta och nöje, har fan inte haft roligt på över ett halvår så nu vill jag börja ha det. Än hur mycket jag förklara så skulle nog ingen någonsin förstå hur mitt liv skulle förändras om det sker det som jag vill ska ske. Så jag håller både fingrar och tår, hoppas, hoppas, hoppas!

Har bestämt mig nu också att försöka få en roligare blogg, på alla möjliga vis. Men hur vet jag inte än, ska fundilera ikväll.

Nästa: Duschen!

Dagens: Ett hejdå behöver inte alltid vara ett hejdå.

puss
hej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0