Skitdagar helt enkelt

          Publicerad 2008-10-11, 19:56:23 / ♥ Dagbok
Japp, idag är det en sån där deppdag. Varför ska alla mina helger vara det? Hatar mitt liv just nu, det är inte alls som jag vill ha det. Hade jag haft möjlighet så hade jag ändrat hur mycket som helst.

Imorgon blir det Vilhelmina, ska bli väldigt härligt att få göra någonting.

Sen önskar jag att tiden kunde gå fortare och att Julia kunde komma någongång så att jag har mer att göra. För just nu innehåller inte mina dagar så mycket. OCH vilka planer vi har, ojojoj. Jobb tillsammans och allt, bara allt går som planerat.

Nej, nu ska  jag gå upp och vara social.

pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0