Tjipp!

          Publicerad 2008-10-30, 13:17:07 / ♥ Dagbok
Tänkte skriva ett snabbt inlägg innan jag gör allt annat som måste göras. Måste skicka tillbaka de kläder som jag inte vill ha, vet fan inte hur man gör, har aldrig gjort det förr. Har aldrig någonsin måsta skicka tillbaka något. Dock denna gång kom det två likadana koftor, stor mening, nej!

Iaf så saknar jag S. Även frida, ninen, efter att ha läst hennes blogg, frida. Shit, kom hem ihelgen gumman! (wow, det är verkligen ett tecken att du ska hem frida för nu, efter tusende gången som jag skulle försöka komma på hur man länkar så hittade jag :D )

jaja, skriver väl mer sedan.

pusshej!

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Frida säger:
    2008-10-30 | 17:27:07

hahahah min sida kommer ändå inte upp när man trycker på den! :D


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0