Bara det, endast det!

          Publicerad 2008-09-12, 13:44:05 / ♥ Dagbok
Det finns så mycket som är orättvist i världen och runt omkring oss. Hatar det, hatar att man ska behandlas på ett helt annat sätt än någon annan. Hur någon kan klandra mig för det jag gör gör och säga att det är helt fel när den andre gör precis likadant. Men då är det inge fel alls med det, inte alls. Helt fel är det!

Alla mina dagar går ut på att tänka, på allt och ingenting. Mitt liv, hur det är idag, varit förr och hur det kan bli och oftast kommer jag fram till en och samma sak om både nuet, dåtiden och framtiden. Det är inte det jag vill men jag tror att det är så.




Detta är endast ett långt farväl!




Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0