Fredag!

          Publicerad 2008-09-12, 12:16:01 / ♥ Dagbok
Har inte mått bra alls inatt, fyfan!

Så här sitter jag, mår bättre, har fått i mig något att äta och druckigt mycket så bättre hoppas jag det blir.

Less är jag också, men det hör inte hit.

Rakt hår är det alltså på mitt huvud nu, lugg dessutom ;) sne lug och ganska tjock. Dock ligger hela håret som slickat efter ansiktet och kommer göra det till åtminstone imorgon/söndag eftersom att jag varken får blöta håret eller använda hårprodukter på minst 48h (men frågan är om jag kommer kunna vänta så länge).
Iaf, så är jag ganska nöjd, hoppas det kommer bli ännu finare när jag har fått fixa till det :)

Längtar hem! :/ suck!

Jaja, ska väl gå ner till hunden nu.

pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0