Jaha...

          Publicerad 2008-09-08, 18:13:03 / ♥ Dagbok
Då sitter man här igen. Inte mycket till uppdatering kan man ju säga.

Gjort illa mig i fingret på något konstigt vänter på jobbet idag, ont gör det. Som S en gång sa, skulle hellre hugga av mig foten än att få ett litet skärsår på fingret/handen och han har så rätt, så rätt.

Dom håller på att fixa med bilen, ute med brännmyn, roligt för dom. Kunde knappt vara ute i en sekund utan att få damp, så starka och modiga är dom :P

Det är så trist då man uppdaterar för uppdaterandets skull, för jag har inget att skriva egentligen. Hur kul är det för er att läsa om mitt skärsår på fingret eller hur mycket brännmy det är här?! Kan inte vara kul. Ska därför bespara er den plågan genom att sluta skriva :P

Vill mysa med min B.A! Sakna kan man göra även fast den är nära. PUSS!

pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0