Jihoo! Helg! :D

          Publicerad 2008-09-19, 16:18:30 / ♥ Dagbok
Ja, då var det helg. Kom nästan nyss från jobbet. Har varit en ganska bra dag om man bortser från utskällningen jag fick av surgubben nr.1. Att man inte fattar efter att ha sagt det minst tre gånger att kassaservice har stängt, att det inte är vi som har tagit beslutet och att vi inte kan göra något åt hans problem. Gösse, vilka människor det finns i denna värld.

Ska duscha, äta min sallad, hämta Alin på busstationen och sen ska jag dra till Högland ikväll och spendera min natt där med underbaringen! ;P så är det! :)

yeye, duschen var det!

puss

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Emma säger:
    2008-09-19 | 20:35:34

Kika min blogg, du är utmanad gumman min!


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0