Oj, oj, länge sen sist!

          Publicerad 2008-09-03, 22:08:42 / ♥ Dagbok
Men jag har inte varit hemma och då är det inte så lätt att skriva.

Är det bara min sida som är konstig eller ser allas "första sida" konstig ut direkt då man har loggat in?!

Iaf så har jag varit sjuker så har inte kunnat jobba, måste dock jobba imorgon ändå, annars blir det ju inge pengar. Är iaf ledig på fredag så än hur mer sjuk jag blir efter imorgon så har jag hela fredagen och helgen på mig att bli frisk. Har fått paketet från ginza så har många filmer att se ;)
Tror nästan att det kan vara skönt att få lite tid ensam också, tänka och fundilera lite. Göra det som jag är bäst på :)

Jag har inte sagt något!

Orkar inte skriva riktigt, är för trött. Önskar S kunde komma snart så att vi kunde fika och gå och lägga oss någon gång :P eller så går jag och lägger mig själv , får se.

yeye, ska inte skriva mer

pusshej!


Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Andrea säger:
    2008-09-03 | 22:18:18

Nee, jag kan skicka sms


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0