Torsdag imorgon, eller?

          Publicerad 2008-09-09, 22:08:52 / ♥ Dagbok
Hela dagen har jag gått runt och sagt att det är torsdag imorgon och det är det ju inte :S kanske är det längtan till att få fixa mitt hår, eller bara för att få slippa sista dagen att köra ut posten. För på torsdag och fredag sorterar jag bara vilket känns jättehärligt :)

Vem kan slå Filipp och Fredrik är ju faktiskt bra :P nog bra som nöje på en tisdagkväll! (måste få påpeka i och med det jag skrev ovanför om att jag tror att det är torsdag imorgon, skrev onsdagkväll istället för tisdagkväll, illa!)

Ja, men hoppas min sovkompis kommer snart, vill mysa och ha det gott nu när man ska sova så att man kan vakna upp till den sista jobbiga dagen denna vecka :) plus att efter att jag har slutat imorgon så kommer det gå döfort innan jag har väl sitter i stolen hos frisören. Ska komma ihåg att ta kort på håret hur det ser ut nu (huvva) och sedan visa efterbilder OM jag nu får klippa mig samma dag. Annars tar jag kort då jag har fått mitt hår klippt :)

yeye, ha en bra tisdagkväll :)

pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0