Gratis Bio!

          Publicerad 2009-04-16, 15:24:18 / ♥ Dagbok
Gick in på gratis bio och kollade. Det verkar ju bra, tänk att få ett presentkort på nelly på cirkus 500kr. Det är inte dåligt det. Lätt var det också, först fick jag 75kr för att jag blev medlem och sedan 1 poäng till för att jag besökte hemsidor tex och blev medlem i en "spelsida" där man spelar gratis. Och alla som läser min blogg vet ju att jag älskar att spela spel på internet då jag har tråkigt. Så passar mig utmärkt :D

Har ju hört så mycket om gratis bio och jag måste säga att det verkar bättre än andra gratissidor. Det verkar inte lika svårt. Kolla vettja, gratis är gott!

Pusshej!



Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0