bra eller vad?! :D

          Publicerad 2009-04-17, 13:52:58 / ♥ Shopping

Julia, den gullungen har gått ett ärende till mig på stan och köpt två älsklingsleggings åt mig på The store. ÄNTLIGEN! Testade ett par som min syster har köpt och förutom att de var lite små så passade de perfekt, vilket är sällsynt. Tog en storlek större och två olika färger och allt som allt gick det på 560:-.
Min andra gullunge Frida ska lämna dem till sin mamma som så lägligt kommer till Umeå på måndag och kan ta hem dem. Jag tror det är ödet.








Älskar dragkedjedetaljen nere vid ankeln. Tror nu när jag får lön varje månad att jag ska lägga upp en ny kategori :)


Pusshej!

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Vicky säger:
    2009-04-17 | 14:32:41

Riktigt snygga ;D


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0