Dagen är snart gjord

          Publicerad 2009-04-05, 16:37:19 / ♥ Dagbok
Då har man tjänat in lite extra pengar, förhoppningsvis. Lite tungt kändes det väl men en söndag är inte så mycket värd på så vis. bara 25 min kvar sedan åker jag hem vilket känns otroligt härligt.

Då ska jag mysa med Ellie och hyra en film om vi itne har någon bra film hemma som jag inte har sett på länge. Det ska nog bli en bra söndag iaf :) det har jag bestämt, mitt liv ska bli perfekt, dessutom, det har jag bestämt.

Ja, men det var nog allt för idag, återkommer nog ikväll och ser om jag har något intressant att skriva ;P

PUSShej!

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Therese säger:
    2009-04-05 | 21:08:29

Du e bra duktig du =) Sjølv ha jag vare hemma med barnen och tænkt på er stakkare som måste jobba.. Men nu ær de bara tre dagar sen ha ni med ledigt i hela 5dagar hærligt va =) Ja ha faktiskt lite ångest att jag inte ha jobbat, men hade ja jobbat hade ja haft ångest att ja int ha vare hemma ;p Å ihelgen kunde jag bara inte... kommer inte imorrn heller, Zibella ær sjuk och Zina ha nå knas i halsen så vi ska på sjukan... Jobba flitigt ;)


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0