Dålig dag!

          Publicerad 2009-04-29, 19:56:53 / ♥ Dagbok
Märks det att jag har haft en dålig dag? Så dålig att jag inte ens har haft suget att blogga och det är ovanligt. Det har riktigt gått käpp rätt åt pipsvängen, har sålt dåligt, haft ont i huvudet osv osv. Detta är anledningen till att jag inte har bloggat, blir bara en massa klagande.

Därför ska jag ha en bra kväll i och med att jag inte har haft en bra dag, när jag kommer hem ska jag ha min dagliga mys med Ellie, massor med pussar och kramar av gullfian våran (hon får en alltid att bli på bättre humör). Sedan ska jag slänga av mig kläderna, lägga mig i sängen under båda täckena, slå på Twilight (invigning av dvdn) och sedan bara må gott. Sedan ska jag kliva upp klockan åtta imorgon och ta en timmes promenad, duscha och sedan jobba kortdag, åka hem och påbörja en långhelg.

Morgondagen kommer och ska bli bättre, så är det bara.!

Nu ska jag packa ihop och åka hem!

Pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0