Fredag...

          Publicerad 2009-04-02, 17:34:16 / ♥ Dagbok
...imorgon, Madde påminde mig, tack och lov. Börjar känna mig lite trött och dagavild, dock har jag koll på datum då jag har rabblat upp det typ 9 gånger idag i inspelningar.

Har även hittat en grej som verkar bra, köpte en epilator för något år sedan och den gjorde så ont, skulle aldrig köpa någon sådan igen. Nu har jag hittat något liknande men som "sandpapper". Kolla in (klicka på bilden för att ta dig till sidan)

s

Nej, ska spela en gång Midas Mahjong och sen jobba häcken av mig så att jag får prov.

pusshej!

Kommentarer
3 KOMMENTARER   


Madelene säger:
    2009-04-02 | 17:44:37

Jaa, eller alltså pulvret man blandar med vatten smakar nääästan lika dåligt som cambridges...

Men de små shakerna/yoghurtarna..sån som jag drack nu på middan..Dom är supergoda! Särskilt den med persikosmak, har smakat den och jordgubb. :)

Emma säger:
    2009-04-02 | 19:16:50

tur att du blev av med epilatorn då :)

Emma säger:
    2009-04-03 | 11:22:10

De där blev jag förresten lite småsugen på att prova också bara för att ;) :)


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0