godkväll!

          Publicerad 2009-04-07, 19:30:20 / ♥ Dagbok
idag har det inte gått bra alls, har för mycket i mitt huvud och ska minsann hem klockan åtta idag. Tänker inte vara kvar här till nio, visst, det är bara en timme, men det är trots allt en timme tidigare som jag kommer hem som jag kanske, bara kanske, hinner umgås lite med min familj. För övrigt så längtar jag som en tok till påsk, det är sjuk så mycket jag längtar. Det kommer verkligen inte spela någon roll om vädret är piss, bara ledigt, med familj och släkt känns verkligen som världens bästa medicin!

Ska jobba sista halvtimmen nu, inte för att jag tror att det kommer att ske något under, har ingen motivation till det så jag tror då verkligen inte att det kommer bli någon förändring på min prestation ikväll. Men jag är nöjd, med tanke på att det är bättre än ingenting. Synd bara att alla inte tänker så.

Nej, hörs senare!

Pusshej!


Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Emma säger:
    2009-04-07 | 20:52:32

Hoppas du får en bra påsk och om du orkar till någon annan helg kan jag kanske få låna en bil och köra till dig och hälsa på under en dag? För nu måste vi verkligen träffas!


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0