Godmorgon gott folk!

          Publicerad 2009-04-06, 10:35:22 /
Det är så konstigt hur jag kan vara så trött, men det är väl det att man måste få "avaktivera"  sig från jobbet men det hinner man som aldrig då man slutar så sent och jobbar så länge. Vilket är lite jobbigt, man har inte så mycket tid som man inte sitter på jobbet, så man kan inget annat än att tänka på jobbet.

idag är det måndag men det känns inte som det, veckan innan har varit grymt lång och det känns lite trögt trots att det är påsk snart. Vet inte om jag pallar extratiderna eller om jag går helt på orginaltiderna. Det känns som att jag verkligen sliter ut mig själv och det är väl mest för att det blir sent och man inte hinner göra annat än att sova på fritiden. MEN jag har ett jobb, ett heltidsjobb och jag är så lycklig och tacksam över det!

Återkommer lite senare med uppdatering, kanske lite gladare uppdatering ;P

Pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0