Godmorgon, typ!

          Publicerad 2009-04-29, 10:38:28 / ♥ Dagbok
Det är väl egentligen inte så mycket morgon, snarare dag men för mig är det morgon, vaknade för bara en timme och 20 min sedan kanske. Sitter på jobbet nu, volvon rullade iväg med mamma, hon har utvecklingssamtal med syster idag så hon ska underhålla sig nu till fyra. Det lär ju bli roligt :P

Lunchen ska iaf ätas med mor, fem i 12 står hon utanför och då åker vi iväg och köper thaimat som vi tänker äta ute i solen, mys :)

Sista långa dagen också för denna vecka, imorgon slutar vi fem! jiho! :D fyfan vad härligt, då åker vi direkt upp till Borga, vet inte om jag åker från Vilhelmina direkt eller om jag åker hem till Dorotea. Får se hur det blir.

Ska återgå till jobbet, uppdaterar mer senare :)

Pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0