Godnatt gott folk!

          Publicerad 2009-04-08, 22:48:18 / ♥ Dagbok
Ska lägga mig nu så att jag får redigt med sömn till imorgon och bara kan vakna upp för att i lugn och ro fixa med allt till borga. Känns så otroligt skönt, dock lider jag med er som jobbar imorgon också, tur ni får ledigt senare.

Ska läsa klart de sista 20 sidorna i boken, FÖR ATT JAG KAN utan att få dåligt samvete för att jag inte får sova. Ska se klart sex and the city, heeeela avsnittet ikväll och sedan se heeela medium eller om det blir NCIS, får se. Men något av dem iaf, så ska vara vaken ÄNDA till ett ;D haha

Då jag gick skola låg jag fan vaken till fyra för att se en såpa, VARJE natt. Fattar inte hur jag orkade, men bra var det, minns dock inte vad det var :P haha så engentligen kan det inte har varit bra.
Nej, det var det, ska gå mot min älskade, sköna säng med fluffiga kuddar och fluffiga täcken. Vi hörs imorgon då jag har vaknat, vilken lycka att få sova ut! Även om det inte blir till att sova länge så vaknar jag ändå upp till en ledig dag! HÄRLIGT!


 



Skönt!







Papi! :)







Gamla bettan, hur fan kan man sakna den bilen egentligen? Men jisses, så underbar den var!





Kan avsluta med en bild ifrån Ormsjön. Saknar det stället alltså, skönt som tusan att flytta därifrån men ändå lite tråkigt, för det var verkligen fint och mysigt att bo där!


Pussgodnatt!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0