Haj, hallå! Snart påsk!

          Publicerad 2009-04-08, 17:14:20 / ♥ Dagbok

"bara" några timmar kvar, skönt att få åka hem. Äntligen ledigt, vila upp sig och bara må gott, äta gott osv. Hoppas på bra väder också, annars är det ju lite trist. Idag har det gått åt helvete om man får säga så. det har inte gått bra alls och jag hoppas att det går bättre de timmar som är kvar. Inte för min plånboks skull utan mest för att inte visa att jag inte kan, för det kan jag. Första dagarna på denna vecka sålde jag bra, nu lite sämre. Men men, så är det, hoppas det finns lite förståelse för det.

Iaf så har jag ätit middag, ätit en liten chokladbit och druckigt vatten, intressant va? :P Ja, för vad mer har jag att skriva, det är ju inte precis som så att det händer mycket här om dagarna förutom det gamla vanliga med sura människor, glada människor och de som är mitt emellan. Sítter och ser på gamla The hills avsnitt, dock är det lite tråkigt då det som sagt är gamla.

Just vid denna tid är jag som tröttast, då man har ätit lite så blir man så trött i huvudet och ögonen. Tror fan att jag ska lägga mig och sova en kvart tills vi börjar igen. Skulle ha tagit med mig kudden som jag sa igår.

Nej, ska lösa lite korsord nu, hörs senare!

PUSShej!


Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0