Hallå

          Publicerad 2009-04-05, 10:48:55 / ♥ Life and music!

Sitter på jobbet nu, vid mitt egna skrivbord och dator som jag har "haft" nu en månad typ. än så länge går det itne så bra men timlönen är ju bättre nu är vad den har varit tidigare så jag dör inte. Jobbar till fem idag, sedan ska jag nog hitta på något roligt och bara må bra.

Lägger upp en video nu, något bra!



Beyonce - Single ladies


Det var allt för mig just nu, är lite less nämligen, jag är less på att alltid måsta vara den som folk "spelar" med. Det är slut på det nu!


Utöver det så ska jag ha en underbar söndag, så är det bara. Ikväll blir det filmmys och underbart humör!

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Emma säger:
    2009-04-05 | 12:40:29

:) pussgurke-vovvar gillar jag :D måste komma till dorotea någon helg tror jag! :D De kanske blir bättre? att jag hälsar på dig ist? Puss!


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0