Här kommer ett helt inlägg med bilder bara på Ellie

          Publicerad 2009-04-04, 23:28:54 / ♥ Hunden Ellie
Hallå, här kommer massa med Elliebilder, med tanke på att det har varit glest av dem. Kollar på en film med mamma och sedan blir det sova för att vakna upp till en dag med jobb. Jobb fyra dagar nu och sedan är det påsk och långledigt. Fyfan vad härligt.

Så, nu efter att ha hållit på med detta inlägg sen typ åtta, så ska jag äntligen avsluta det och har beslutat mig för att aldrig försöka mig på ett sådant inlägg igen med bärbart internet och dator :P





Ellie i fjällen



Ellies första resa med oss, hem från Umeå



Ellie med en leksak, perfekt bild för att visa hennes urgulliga ansikte



Ellie och hennes "snuttefilt"



 



Ellie älskar att ligga på rygg och busa och bli kliad på magen. Sötnosen!



Som sagt ;P charmerande bild, eller hur?! ;P



Ellie står vid grinden och där ser man även nätet som vi har blivit tvungen att sätta upp. Hon brukar stå och gnälla och gräva vid detta nät då man går ner för trappen :) Dock har vi fått bort det nu, hon är så klok och lär sig så snabbt vad man får och inte får göra



Så här ser de flesta bilder ut, en halv Ellie då hon är så snabb, fram och tillbaka hela tiden mellan köket och vardagsrummet ;P



busvovvve




Ellie sitter på skotern :) hon verkar mest nyfiken på dem, får se om hon är skotertokig som en viss Harry är här, han blir sur på husse om han inte får åka skoter :P


ja, ja, det var allt för denna gång. Ska försöka ladda upp videor imorgon då jag har bättre internet.

Pussgodnatt folket!


Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Emma säger:
    2009-04-05 | 10:35:07

Det är en jag-vill-ha-vovve :D En riktig emma/cilla vovve! Klappa lilla ellie från mig och pussipannan! :)


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0