hej hallå!

          Publicerad 2009-04-23, 11:02:49 / ♥ Dagbok
Är hungrig men har inte ont i huvudet, tack och lov. Sitter på jobbet och gör näst sista dagen denna vecka. Imorgon är det sovmorgon och jobb i endast fyra timmar, HÄRLIGT om något.

Sovit bra inatt, gudomligt faktiskt. Känns bra, känner mig riktigt utvilad idag. Hade syster med mig idag när jag åkte, hon började 20 i 11 och då passade det perfekt att åka med mig, vilken skillnad det är när man har någon att åka med, prata med. Nästa vecka är det valborg, brukar bli en liten träff med släkten då men har inte riktigt hört något. Får se hur det blir, ska höra ikväll om det är bestämt något.

Nej, ska återgå till jobbet. Uppdaterar mer senare

Pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0