Herregud? :P

          Publicerad 2009-04-15, 19:31:28 /
Läste en blogg, där hon hade lsagt ut en bild på en film som hon sett den kvällen. Twilight var filmen och bilden hon la ut hade en detalj som jag inte har lagt märke till och jag har ju sett filmen x antal gånger. Kolla bakom hans rygg!

(INLÄGGET JAG LÄSTE MED BILDEN JAG REAGERADE PÅ)

och sedan startade jag min sökning på svaret och hittade det. Skenet kan bedra kan jag ju säga, kolla vad som finns lite snett bakom honom:

Haha tyckte det såg så fel ut :P och ingen annan verkade heller ha reagerat på det. Jaja, det var det jag hade på hjärtat just nu ;P


Återgå till jobbet, idag har det faktiskt gått ganska bra :)

Pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0