Imorgon är det helg!

          Publicerad 2009-04-23, 17:35:17 / ♥ Dagbok
Nu är det bara två ½ timme kvar tills det är slut för dagen sedan är det sovmorgon och kortdag imorgon, så otroligt härligt. Denna vecka har verkligen gått hur fort som helst, mest antar jag för att jag har varit dålig. Det var god mat idag, kassler och ris, mamma är duktig på att göra mat.

Längtar tills jag sitter i bilen på väg hem, det kommer bli skönt. Älskar torsdagar bara för att det är dagen innan fredag. Och ikväll ska jag verkligen sätta mig och ladda över alla bilder, lägga ut på videor och bilder eftersom att jag ändå ska se The hills ikväll. Så ikväll kommer det att bli uppdatering om något :) så håll utkik. Nu ska jag kolla världens bästa blogg sedan återgå till jobbet. De sista härliga timmarna då det brukar gå bra att sälja.

Pusshej!

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Anonym säger:
    2009-04-23 | 19:11:53

jag har helg redan idag :) sticker till Umeå imorgon och shoppar till rhodosresan ;)


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0