Ingen film ikväll :/

          Publicerad 2009-04-28, 21:33:31 / ♥ Dagbok
Får vänta tills någon kväll då jag har nog med tid. Typ i Borga nu till helgen. Ska bli så skönt att få åka upp igen, sista gången nu denna säsong, men det har varit en bra säsong så jag är inte bitter.

Imorgon får jag förmodligen böckerna och på torsdag får jag nog mina andra böcker. Längtar som bara den!

Nu ska jag göra mig i ordning och sedan bär det iväg till Svanabyn, imorgon är det sista långa dagen för denna vecka och imorgon blir det även mysig lunch med min mor. Sedan är det bara en kortdag på 6,5 h på Torsdagen och sedan ska jag njuta som jag aldrig gjort förr. Man uppskattar aldrig ledighet som då man jobbar 9,5 h/dag under veckorna, helgerna är bra mycket värd!

Vet någon förresten hur Ica stänger på Torsdag, om det är som en vanlig dag?



Pusshej!

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Frida säger:
    2009-04-28 | 22:41:28

är nog som en lördag..


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0