Jihoo!

          Publicerad 2009-04-06, 19:34:49 /
Snart slutar jag. Ska minsann hem klockan åtta idag, har inte tid att vara här en timme till då jag ska hinna vara med Sammy lite. Har typ inte träffat honom på jättelänge, känns tom lite pirrigt och då har man varit ifrån varandra länge, för länge.

Det har gått ganska bra idag, inte bäst, men bra. Jag är nöjd med min insats trots att jag vet att jag hade kunnat gjort det mycket bättre. Men jag är så slö och trött och då är det svårt att kämpa hela tiden då det är så otroligt långa dagar. Trist.

Det blir nog ingen mer uppdatering när jag har kommit hem, dock kan jag inte minnas att det någonsin har varit det. Är så trött och vill göra annat än att sitta framför datorn när jag har kommit hem.

Nej, återgå till jobbet

Pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0