Klippning!

          Publicerad 2009-04-27, 12:19:17 / ♥ Ytligt!
Har ju en tid hos frisören Carina (Carinas klipp och sling i Hoting). Hela Sammys familj går dit och jag har alltid undrat varför, så gav det en chans och efter första besöket så förstod jag varför. Hon är så duktig. Hon och Bettan i Dorotea är mina absoluta favoriter. Men går inte bara hem med en fin frisyr utan även med ett glatt humör då de är sådana glada personer som bara smittar av all glädje.

Iaf, åter till saken. Den 8 maj klockan 09.00 smäller det, då sitter jag i frisörstolen och blir omhändertagen. Vet dock inte hur jag ska göra, om jag ska klippa till luggen eller om jag ska låta den växa ut, klippa kortare eller låta det växa ut. Är så sugen på långt hår som skriker sommar, är på god väg så det känns lite dumt att klippa kort nu iaf.

Slingor är jag säker på att jag vill göra, så det ska bli av, vet dock inte om man ska trixa till det lite med en extra stor slinga någonstans eller göra något med underhåret. Tycker det är så jobbigt att kolla bilder, finns alltid tre bilder som skulle vara perfekt om man slog ihop dem, alltså en blandning av dem.

Men men, ska lägga ut lite bilder så ni får se ungefär hur jag tänker :) lite tips skadar verkligen inte så den som känner sig manad att hjälpa så tackar jag för det :)

Pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0