Lördag!

          Publicerad 2009-04-25, 19:10:26 / ♥ Dagbok
Är trött om tusan, tror jag sov för länge. Dagen har spenderats i Vilhelmina, det blev ett skoköp (förvånade? ;P) Ett par bruna gladiatorsandaler, som jag så länge velat ha. Beställt ett par svarta från hm men ville ha bruna också, blev dock snål då jag kände att två par för runt 300kr styck blev för dyrt, så köpte bara de svarta då jag var mer säker på färgen. Dock kunde jag inte låta bli då jag hittade dessa, perfekt för mina små fötter och konstigt nog kändes det inte alls tokigt att köpa dem för 500kr även fast de andra var billigare. Lite roligare med två olika i olika färger än två likdana i två olika färger. BÅda är fina på sitt sätt. Ska visa senare. Har nämligen inte tid nu, skulle bara slänga iväg ett snabbt inlägg innan älsklingsvicky kommer hit :)

HAr även ätit sushi för första gången idag och vad tyckte jag om det? Fyfan vad äckligt, HUVVA! Åt palt istället, för tredje gången denna vecka. Huvva som sagt, aldrig igen. Nej, tacka vet jag kinamat :D mumma!

Nej, ska väl gå och städa upp lite i rummet som jag var tänkt att göra innan Vicky kom då jag hade tid men fastnade här ;P haha, som vanligt. Hinner nog göra det innan hon kommer, så att man kan lägga sig inatt utan att ha panik över stökigt rum. Åker även till Vilhelmina inatt :P

Pusshej!


Kommentarer
2 KOMMENTARER   


Therese säger:
    2009-04-25 | 22:40:11

haha... att du orka fara hit varje dag ;p blir de kalasade på hotelle ikvæll eller ska du va chaffis ;)?

Vicky säger:
    2009-04-26 | 02:55:02

jag tycker att vi ses allt för sällan! :(


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0