Nu är det ändring som gäller!

          Publicerad 2009-04-26, 22:40:47 / ♥ Life and music!
Istället för att gå och vara arg och ledsen varje dag till noll nytta så ska jag ta ut dessa känslor. Det är förjävligt rent ut sagt att det ska vara så, men nu är det så läget är och det är bara att ta.

Imorgon vaknar jag till en ny vecka med nya möjligheter och nya val. Imorgon börjar en ny tid för mig, imorgon blir det ändring. Nu har jag en 20 min på mig att tänka, vad som är bäst och vad som inte alls stämmer. 20 minuter, 20 avgörande minuter. För nu har bägaren runnit över, jag orkar inget mer.

Jag kommer inte alls att vara densamma, fyfan vilken skillnad det kommer att bli. Ni ska få se.!




Flipsyde - When it was good!





Pepp!

Godnatt världen, imorgon är det en ny dag, nya tag!

Pusshej!



When it was good!


Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Emma säger:
    2009-04-27 | 09:18:12

Im on your side! Alltid. Snart får vi iaf dejta <3


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0