Söndag - Eftermiddagen

          Publicerad 2009-04-26, 19:30:38 / ♥ Dagbok
Maten var god, vädret var toppen. Funderar på en promenad men jag skulle vilja ha en mp3 för det. SKa se vad jag kan göra åt den saken. Min mp3 som var skitbra är ju borta med vinden, helt gone. Den som hade högtalare och allt :/ tråkigt.

Vi har lekt med vattenballonger ;P haha. Vilken nostalgi och Ellie älskar vattenballonger, jisses vad paff hon blev så hon blev blöt. Hon förstod inte hur en boll som var så rolig och for åt alla håll helt plötsligt kunde bli vatten. Gulligt om något. Filmade lite med mobilen, kanske lägger ut en video på det sedan.

Tänkte lägga ut lite bilder på mina nyaste skoköp. Köpte ju ett par vagabond klackskor för ett tag sedan, vet inte om jag har visat dom. Gör det nu iaf :) sedan mina gladiatorsandaler, bilden gör de inte rättvisa, ni får se bilder sedan då de sitter på fötterna och är u bruk så att säga ;P



Några ballonger ;P



En sprängd en!



Jag och Ellie i hänggrejen, varmt och mysigt med filt





Mina skor, längtar tills sommar!





Gladiator





Även beställt dessa:


Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Madde säger:
    2009-04-27 | 13:51:29

En sån där hängstol har jag med!

Köpte den för dyyrya pengar på Åsele-marknaden för några år sen..

Ska se om den får att sätta upp på balkongen! :)


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0