Tisdag!

          Publicerad 2009-04-28, 10:39:32 / ♥ Dagbok
Sov så otroligt länge imorse, ingen promenad här inte. Ska dock gå ut på rasten och gå en halvtimme sedan blir det en promenad ikväll också. Ska inte bli lat, får inte bli lat. Jag sitter fortfarande och undrar hur vi jobbar på torsdag, hoppas och håller tummarna för en halvdag. inte roligt att eventuellt köra till borga mitt i natten, är väl framme vid tio eller så då :/ att fara vid fem gör väldigt stor skillnad :/ Kanske inte för de som bor här men väldigt för mig :/

Annars då, imorgon har jag sällskap i bilen, på torsdag har jag sällskap i bilen, härligt. Så otroligt tråkigt att köra själv. Mamma åker med imorgon då hon ska på utvecklingssamtal och Emelie på torsdag av någon anledning. Sen ska jag även äta lunch med mamma imorgon, mysigt :) trots att vi bara har en halvtimme men ändå :)

Var lat igårkväll med några bilder eller så, skulle vilja lägga upp någon video på Ellies vattenballongslek men gör det ikväll.

Jisses, fy tusan vad skönt med kortvecka ;D

pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0