Tråkigt och deppigt

          Publicerad 2009-04-01, 20:41:04 / ♥ Dagbok

Jag ahr sålt skitbra idag och får ingenting för det, det suger. Så därför tänker jag spendera lite tid till en "rolig" lista.


Lovar du att vara ärlig?
Ja!

Du heter:
Maj, Cecilia, Gabriella Jonsson 

Smeknamn:
Cilla, Cissi, ´illa (kan man ju undra vem som säger :P), lillstinta, lillstrumpa, gumman

Låt som när du är ledsen sörjer till?
Oj, många. Men The spill canvas - All hail the heartbreaker

Beroende av:
Kärlek, böcker, Ellie och närhet

Vad tror folk om dig?:
Glad och sprallig

Stämmer det?:
Jag är ofta glad men har ju andra humör också ;P

Vad får du oftast komplimanger för?:
Ehm, det enda jag kan tänka på är kommentaren "Har du slipat tänderna eller?" :P Kan inte riktigt ta till mig komplimanger.

Vad säger du för att imponera på någon?:
hmm, något bra?! :P kanske

Hur imponerar man på dig?:
Ärlig och snäll

Brukar du skratta för dig själv?:
Haha ja :P

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
"Hmm, du kan ju ringa då du får tid. jag ska sova ett tag så du kan ju väcka mig då. är iaf hemma och har ätit och gjort upp eld. puss gumman" Intressant va :P haha nej inte precis.

Var bor du?:
Dorotea

Trivs du där?:
Nja, inte så farligt är det då att bo där :)

Äger du några converse:
nej, inte det

Sprit, cider, vin eller öl:
cider, vin och öl. 

Brukar du bli för full:
Ibland, men jag blir så dålig så försöker låta bli :P 

Vad har du för mobil operatör:
Halebop

Är du allergisk mot något:
Insektsbett. Sväller upp som en ballong

Har du haft sex idag:
Nej

Hur svarar du i mobilen:
Cilla, hej eller ja?

Vem ringde du senast?:
Syster

Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
Inte mycket, inget speciellt iaf

Antal timmar sömn inatt:
7 timmar

Sov du ensam:
Japp :/

Brukar du komma i tid:
Ja, oftast. Är en sådan person som vill ha mycket tid på mig, minst 20 min före det jag ska passa tiden till

När mår du bra:
Pengar på kontot, sitter i min egna bmw, nära familj, vänner och älsk
 
När blev du fotad senast: 
Ehm, minns inte :S fotade Ellie igår iaf :) 

Hur känner du dig nu:
Trött, less och längtar hem till Ellie

Vanligaste färg på dina kläder:
Blå, vit och svart

Vad tycker du om fötter:
Ja, vad är det med fötter?

Vad saknar du:
Sammy!

Hade du en bra kväll igår:
Ja, Ellie och jag myste och busade hela kvällen. Bästa kvällen på länge

Favorit dryck på morgonen:
Te

Rakar du benen:
Japp

När brukar du oftast gå och lägga dig:
Typ, 23-24

Är du blyg?:
Ibland

Sysslar du med någon idrott:
Inte det, men tycker om innebandy

Vill du hellre ha mail än brev: 
Mail är lättast 

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Nja, kärlek är något som växer och utvecklas

Har du spytt offentligt:
ja, det har man väl :/

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:
Försöka få mig att förstå mig på hur killar tänker

Är du nöjd med ditt liv:
Ja, det är jag nog. iaf just nu.

Är du bortskämd:
Ja, jag tror nog det. Lite iaf

Vad gör du i morgon:
Jobb, Ellie, sova. hinner inte så mycket mer. kanske hinna träffa Vicky?! :D

Vad är det värsta du vet?:
Lögner

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?:
ja, med tanke på att jag tankar så lätt 500kr med andra utgifter

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?:
KUNGEN! :O

Vad längtar du till?:
Till påsken

Har du bra vänner och äkta vänskap?:
Ja, det tycker jag!

Vad använder du för shampoo?:
Elvital

Vad är det finaste du fått?:
Min familj

En speciell dag du minns:
1 oktober 2006

Hur gammal är du:
19

Tycker du om någon just nu:
Jag älskar Sammy!

Du samlar på:

Nada

Vem ringer du när du är arg/ledsen:
Syster, Sammy eller någon nära vän. Men är oftast bara för mig själv och delar inte med mig

Gillar du golf:
Nja, har dock inte spelat mycket. En riktig gång

Vilken tid gick du upp idag:
07:10. Skulle egentligen sova till 07:30 men då kom Ellie :)

Har du sovit i din egna säng inatt:
Japp 

Har du strumpor på dig nu:
Ja, svartvita, randiga, min mammas. (men säg inget ;P)

Är det okej att gråta:
Ja, mer än okej

När grät du senast:
Hmm, ett tag sedan

Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Bil, hund, skoter, resor. Kläder också för den delen

Bär du glasögon eller linser:
nej, tror dock att jag har dålig syn :S

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: 
nej 

När går du upp ur sängen en helgmorgon:
10 om jag är duktig

Har du piercing:
I öron och navel  

Vill du gifta dig:
Ja.

Vill du ha barn:
Ja.

Solar du ofta: 
Nja, då jag kan

Är du bra på att laga mat:

Nej, inte alls :P

Är du flygrädd:
Nej, det är skitkul att flyga

Är du musikalisk?:

Nja, det är kul dock

Vad dricker du helst när du är törstig:
Vatten

Vilken är din favoritglass:
hmm, vet inte riktigt. Twister tror jag nog. Eller daim

Tror du på ett liv efter döden:
Vill tro det

Tycker du om sushi:
Vet inte, har inte testat

Vad äter du helst när du ser på film:
Chips eller nötter

Bor dina föräldrar tillsammans:
Ja

Har du tandläkarskräck:
Nej, dock är det inge kul att gå till tandläkarn, speciellt inte nu då det kostar skjortan :S

Är du morgon- eller kvällsmänniska:
Kväll

Vilken ögonfärg har du:
Blå

Har du någon gång gråtit dej till sömns:
Ja

Biter du på naglarna:
Brukar göra det men inte då jag sparar. Nu har jag inte gjort det på länge

Röker du:
Händer

Hur ofta tränar/motionerar du:
Inte nog ofta :S

Senaste låt du hörde:

Flo rida - right round


Ja, det var det :) 20 min kvar :)


Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0