Tusan också!

          Publicerad 2009-04-27, 10:43:52 / ♥ Twilight Saga ♥
Trodde ju att Twilight-dvd skulle komma nu i veckan men den släpps inte förrän den 29 april :/ Dock hade jag fått ett mejl om att en order som jag har bevakat nu fanns inne hos Bokia, The Twilight Saga, alla böcker på engelska. Så snart ska jag minsann börja läsa dem på engelska också. Tror de är 1000 gånger bättre på engelska, vilket knappt är möjligt då de på svenska också är bra :)

Så de lär väl komma till veckan, perfekt till Valborg då man får lite ledig tid :) härligt. Undra hur vi jobbar på torsdag :S skulle vara intressant att veta.

Ska sätta igång riktigt och jobba nu, återkommer senare. Finns ett par saker som jag har att skriva. Sen om ni tycker det är intressant eller ej är ju en annan sak ;P

Pusshej!


Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0