Utmanad

          Publicerad 2009-04-30, 15:42:18 / ♥ Utmanad/Frågor!
Jag blev utmanad av Petra.

Utmaningen består i att skriva upp 5 saker jag ska göra under 2009 och 5 personer jag vill utmana.


1. Tjäna massvis med pengar, Köpa bil och iphone
2. Inte försumma mina nära och kära, det är trots allt ni som betyder världen för mig!
3. Utomlands
4. Hitta den riktiga glädjen i livet
5. Åtsadkomma något riktigt bra, något som jag kan se tillbaka på och vara stolt över

Jag utmanar: Emma, Hanna, Therese, Anna och Ida

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Therese säger:
    2009-05-03 | 21:09:05

spar utmaningen tills man ha tråkigt på jobbet haha..


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0