Vad blir det för lunch?

          Publicerad 2009-04-30, 11:56:48 / ♥ Dagbok
Bli inte förvånad, ramla inte av stolen nu folket, men det blir thaimat idag också. Förvånad? ;P

Hanna sa att hon skulle dit och köpa mat också, så ja, bananer eller thaimat? Inte så svårt val ;P Så det får bli lyx idag också, men det är fan inte dåligt, jättemycket ris och kyckling för 60 kr. Inte dåligt alls. Ska höra med mor också om hon kan hämta ut mina paket idag. Hade ju varit bra.

Nej, nu är det snart lunch, GÖTTMOS! ;D

Pusshej!

Kommentarer
3 KOMMENTARER   


Andrea säger:
    2009-04-30 | 12:43:09

Du tänker på rätt sak :) Det är jag också, otroligt lättad :)

Andrea säger:
    2009-04-30 | 13:05:24

Tack gumman! <3

Petra säger:
    2009-04-30 | 15:22:12

Tjillevippen!

Tänkte att det kunde vara på tiden att jag berättar att jag ju läser din blogg. Nu har jag dessutom utmanat dig i min blogg :)

Kram!


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0