Veckan som kommer

          Publicerad 2009-04-24, 23:50:31 / ♥ Dagbok
Ja, vad händer då? Det blir kortvecka, hur kort vet jag inte riktigt än, det återstår att se men jag hoppas på så kort som möjligt, nästa vecka kommer även Twilight-dvdn hem till mig. Fatta vad härligt att kunna ligga i sängen och kolla på den PLUS att jag inte har kollat på allt extra material som finns på den genom internet, utan att faktiskt väntat till dvdn för att ha något nytt och spännande att se :)
Älsk börjar jobba mer på hemmaplan så det blir mer tid med han förhoppningsvis och sedan är det Valborg vilket förhoppningsvis innärbär skoter (sista gången för säsongen) och träff med släkt.

Veckan efter den är inte så tokig den heller, fredag klippning och sling troligen och söndag dejt med Emma. Mycket att se fram emot, härligt säger jag!

Nu ska jag lägga mig i sängen, slå på en film och bara mysa tills jag somnar. Blir nog en tripp till Vilhelmina imorgon på morgonen så :)


Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0