*Atjooo!*

          Publicerad 2009-08-27, 20:13:41 / ♥ Dagbok
Ja, så låter jag. Jag nyser som en jag vet inte vad och när jag inte snorar så nyser jag. Jag är så tät i näsan att det är praktiskt taget omöjligt att prata med kunderna speciellt då jag helt plötsligt måste nysa, och hööögt! Jisses. Endast en timme kvar men gud vad drygt det kändes då jag har så onti huvudet av allt snortande.

Det är dock skönt nu då det bara är jag och Peter här. Kan jag nysa så mycket jag vill utan att skämmas ögonen ur mig, hellre en person än hur många som helst och äcklas av att jag nyser som ett svininfluensanoffer. Dock tror jag inte att jag är sjuk, jag tror att detta kommer gå över när jag har satt mig i bilen ett tag. Det känns som att jag reagerar på något här i rummet. För går jag ut i köket, hallen eller toan så reagerar jag inte lika mycket. Konstigt. Det är mest därför jag läntar ut och hem.

Imorgon blir det bio i Umeå, vet dock inte vilken än, det beror på vem som får sin vilja igenom. Vi vill nämligen se två olika filmer. Kanske det blir så att vi går på en var :P haha.

Nej, jisses så glad man kan vara bara för att det är en timma kvar av detta helvete. Sedan är det över. Ja, det märks redan hur stor skillnad det gör på mig och mitt humör. Inbillar mig tom att jag blev bättre i nysningen och snorningen bara jag tänkte på det. Det kanske är jobbet jag är allergisk mot :P haha!

Nej, nu ska vi inte vara sådan. Ska jobba sista timmen sedan åka hem! :) skönt!

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Lisa säger:
    2009-08-27 | 23:24:49

Är du lik någon? Brukar många påstå att du liknar en artist, en modell eller en skådespelare? Skicka då in en bild och berätta så lägger jag gärna ut detta i min blogg så många andra kan se! Har du ingen look a like ännu kan du också skicka in en bild på dig själv så hittar jag DIN look a like! Hoppas det låter kul och intressant!

MVH Lisa


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0